Browsing by author 1893 Subscribe author statistics Autor

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  

Showing results 15 to 27 of 27. < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2013Michelle Lee (2003), Fashion victim : our love-hate relationship with dressing, shopping and the cost of style, New York : Broadway BooksGama, Maria GabrielaArticleOpen access
2002Um olhar possível sobre o poder na empresaGama, Maria GabrielaArticleOpen access
2012Perceção infantil dos logótipos: coresAmaral, Inês; Gama, Maria Gabriela; Guedes, Maria da GraçaConference paperOpen access
2013Perceção infantil dos logótipos: formasAmaral, Inês; Gama, Maria Gabriela; Guedes, Maria da GraçaConference paperOpen access
2000Quando o inferno desce à terra : a gestão de crises e a sua problemáticaGama, Maria GabrielaArticleOpen access
2012As redes sociais e a cor dos seus logótiposAmaral, Inês; Gama, Maria Gabriela; Amaral, LuísConference paperOpen access
2005A relação eu/tu – A universalidade do agirGama, Maria GabrielaConference paperOpen access
2012Ser uma Barbie - um devaneio exequívelBrito, Maria de; Gama, Maria GabrielaConference paperOpen access
2005A sociedade da comunicação ou o Mito da Mudança: implicações éticasGama, Maria GabrielaConference paperOpen access
Nov-2012The bag : a new starGama, Maria Gabriela; Cunha, JoanaConference paperRestricted access (UMinho)
2013The ideology of consumption in fashion : a diachronic perspectiveGama, Maria GabrielaArticleOpen access
2012To be a Barbie - a feasible dreamBrito, Maria de; Gama, Maria GabrielaConference paperOpen access
2012ZARA : um case study à escala globalGama, Maria GabrielaConference paperOpen access