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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Comunidade de prática e inovação em ensino e aprendizagem CPIEATereso, Anabela Pereira; Moura, Cacilda; Simões, Cláudia, et al.Comunicação oral Acesso aberto
2000Consumer and retailer perceptions of hypermarkets and traditional retail stores in PortugalFarhangmehr, Minoo; Marques, Susana; Silva, JoaquimArtigoAcesso aberto
26-Jun-2021Dance is for all: A social marketing intervention with children and adolescents to reduce prejudice towards boys who danceSilva, Ana; Sá, Elisabete; Silva, Joaquim, et al.ArtigoAcesso aberto
2022Factors influencing user behaviour in micromobility sharing systems: A systematic literature review and research directionsElmashhara, Maher; Silva, Joaquim; Sá, Elisabete, et al.ArtigoAcesso aberto
2021How to engage engineering students to physics: A case report of an introductory physics course taught in the first year of an engineering programmeMoura, C.; Oliveira, Rui Pedro Soares de; Silva, JoaquimArtigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
2001Hypermarkets versus traditional retail stores - consumers’ and retailers’ perspectives in Braga: a case studyFarhangmehr, Minoo; Marques, Susana; Silva, JoaquimArtigoAcesso aberto
2019Local development through rural entrepreneurship, from the Triple Helix perspective: The case of a peripheral region in northern PortugalSá, Elisabete; Casais, Beatriz Graça Luz; Silva, JoaquimArtigoAcesso restrito UMinho
2019Mapeamento multimodal de conteúdos programáticos com recurso a ferramentas digitais: experiências de uma comunidade de práticaFernandes, Sílvia Araújo; Simões, Cláudia; Varajão, João, et al.Resumo em ata de conferência Acesso restrito UMinho
28-Ago-2014Práticas de co-criação de valor no consumo de uma oferta tangível suportada por recursos intangíveis: a perspetiva do clienteSilva, JoaquimTese de doutoramentoAcesso restrito UMinho
2011Students' perceptions of blackboard and moodle in a portuguese universityCarvalho, Ana; Areal, Nelson; Silva, JoaquimArtigoAcesso aberto
Jun-2021The influence of ambient scent on the passengers’ experience, emotions and behavioral intentions: an experimental study in a Public Bus serviceSilva, Joaquim; Sá, Elisabete Sampaio; Escadas, Marco, et al.ArtigoAcesso restrito autor
2018The work preferences of Portuguese millennials - a survey of university studentsCarvalho, Ana; Silva, JoaquimDocumento de trabalhoAcesso aberto
5-Ago-2021The work values of Portuguese Generation Z in the higher education-to-work transition phaseSilva, Joaquim; Carvalho, AnaArtigoAcesso aberto
2018Uso multidisciplinar de ‘Audience Response Systems’ (ARS) na sala de aula para a promoção da inovação e desenvolvimento pedagógicosSilva, Joaquim; Araújo, Sílvia; Simões, Cláudia, et al.RelatórioAcesso aberto