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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
20212017 world state of quality: first worldwide resultsCubo, Catarina; Saraiva, Pedro; Sampaio, Paulo, et al.ArtigoAcesso restrito autor
202135 years of excellence, and perspectives ahead for excellence 4.0Carvalho, André Mendes; Sampaio, Paulo; Rebentisch, Eric, et al.ArtigoAcesso restrito autor
2011An analysis of food safety management systems certification : the Portuguese caseTeixeira, Sofia; Sampaio, PauloArtigoAcesso aberto
2009An analysis of ISO 9000 data in the world and the European UnionSampaio, Paulo; Saraiva, Pedro; Rodrigues, António GuimarãesArtigoAcesso restrito autor
2014An extensive structural model for supply chain quality management and firm performanceHuy Truong; Sampaio, Paulo; Carvalho, Maria Sameiro, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2016An extensive structural model of supply chain quality management and firm performanceHuy Truong Quang; Sampaio, Paulo; Carvalho, Maria Sameiro, et al.ArtigoAcesso restrito autor
2023An innovative maturity model to assess supply chain quality managementCubo, Catarina; Oliveira, Rui Carlos Mendes de; Fernandes, Ana Cristina, et al.ArtigoAcesso aberto
2013An integrated simulation and business intelligence framework for designing and planning demand responsive transport systemsTelhada, José; Dias, Ana; Sampaio, Paulo, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jul-2022An integration of QFD and Fuzzy-AHP approach in hospital services, case study: a hospital in IranHariri, A.; Domingues, José Pedro Teixeira; Sampaio, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2013Analysis and improvement of the inbound logistic process in an electronics company of the automotive businessCarvalho, André Mendes; Ferreira, Paula; Sampaio, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2015Analysis of integrated management systems from various perspectivesDomingues, José Pedro Teixeira; Sampaio, Paulo; Arezes, P.ArtigoAcesso restrito UMinho
2020Analyzing the implications of COVID-19 on supply chain quality managementSalimi, Mohammadamin; Sampaio, Paulo; Golmaryami, Sara SadatArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Análise dos requisitos do cliente: estudo de caso a indústria automóvelAlves, Fernando; Sampaio, Paulo; Almeida, Cristina, et al.ArtigoAcesso aberto
Dez-2022Applying refined kano model to classify and rank customer requirements, case study: automotive industry in PortugalHariri, A.; Domingues, José Pedro Teixeira; Sampaio, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2024Applying SWARA approach and refined Kano model to classify and rank customer requirements, case study: automotive industry in PortugalHariri, Ahmad; Domingues, José Pedro Teixeira; Sampaio, PauloArtigoAcesso restrito autor
2012Articulation between information systems and quality management systems: literature reviewFerreira, Sílvia G. G.; Carvalho, João Álvaro; Sampaio, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
29-Dez-2011Barómetro da Certificação 2010Sampaio, Paulo; Saraiva, PedroArtigoAcesso aberto
2012Barómetro da Certificação 2011Sampaio, Paulo; Saraiva, PedroArtigoAcesso aberto
2013Barómetro da Certificação 2012Sampaio, Paulo; Saraiva, PedroArtigoAcesso aberto
2014Barómetro da Certificação 2013Sampaio, Paulo; Saraiva, PedroArtigoAcesso aberto