Browsing by author 6052 Subscribe author statistics Autor

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  

Showing results 90 to 109 of 124. < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2022Reading strategy use scale: an analysis using the rasch rating scale modelCadime, Irene Maria Dias; Rodrigues, Bruna Regina Silva; Ribeiro, IolandaArticleRestricted access (UMinho)
2022Reading, linguistic, and metacognitive skills: are they reciprocally related past the first school years?Rodrigues, Bruna; Ribeiro, Iolanda; Cadime, Irene Maria DiasArticleRestricted access (UMinho)
2015Relação entre pares e género: contributos da adaptação do peer relations questionnaire entre adolescentes portuguesesDias, Paulo C.; Cadime, Irene Maria Dias; Garcia del Castillo, Jose A.ArticleRestricted access (UMinho)
2022Remote teaching practices and learning support during COVID-19 lockdowns in Portugal: Were there changes across time?Alves, Diana; Marques, Sofia; Cruz, Joana, et al.ArticleOpen access
2023Robotic4all project: Results of a hands-on robotic surgery training programGonçalves, Mário Rui; Matos, José Novo de; Oliveira, António, et al.ArticleOpen access
2013TCTML-i - Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura-informativo: manual técnicoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2014TCTML-n: Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura - NarrativoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2013TCTMO-i: Teste de Compreensão de Textos na Modalidade Oral - InformativoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.OtherRestricted access (Author)
2013TCTMO-n - Teste de Compreensão de Textos na Modalidade Oral-narrativo: manual técnicoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.OtherRestricted access (Author)
Jan-2022Teaching reading comprehension strategies: Differential effects of an intervention program as a function of gender and socioeconomic statusCadime, Irene Maria Dias; Santos, Sandra Cristina Silva; Viana, Fernanda Leopoldina, et al.Book partRestricted access (Author)
Apr-2014Teste de compreensão da leitura (TCL)Cadime, Irene Maria Dias; Ribeiro, Iolanda; Viana, Fernanda LeopoldinaOtherRestricted access (UMinho)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura - Informativo 2.º anoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura - Informativo 3.º anoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura - Informativo 4.º anoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura - Narrativo 2.º anoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade de Leitura - Narrativo 4.º anoRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade Oral - Informativo 1.º anoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade Oral - Informativo 2.º anoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade Oral - Informativo 3.º anoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.OtherRestricted access (Author)
2014Teste de Compreensão de Textos na Modalidade Oral - Informativo 4.º anoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.OtherRestricted access (Author)