Issue Date | Title | Author(s) | Type | Access |
2017 | Botany classes’ contextualization: a research work inside three Brazilian universities and a Portuguese one | Silva, João Rodrigo Santos da; Guimarães, Fernando; Sano, Paulo Takeo | Article | Restricted access (Author) |
2018 | Conceções de docentes de Botânica sobre o currículo e a formação no ensino superior | Silva, João Rodrigo Santos da; Guimarães, Fernando; Sano, Paulo Takeo | Article | Open access |
Sep-2017 | Estratégias de ensino de botânica: como estas são desenvolvidas por professores universitários brasileiros e portugueses? | Silva, João Rodrigo Santos da; Guimarães, Fernando; Sano, Paulo Takeo | Conference paper | Open access |
7-Sep-2012 | Higher education biology students’ conceptions on botany teaching : a Brazil – Portugal case study | Silva, João Rodrigo Santos da; Guimarães, Fernando; Sano, Paulo Takeo | Conference paper | Open access |
Sep-2017 | Professores de botânica: que concepções apresentam sobre o ensino universitário? | Silva, João Rodrigo Santos da; Guimarães, Fernando; Sano, Paulo Takeo | Article | Restricted access (Author) |