Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
Jun-2016 | Effectiveness and relevance of feedback in Higher Education: a study of undergraduate students | Pereira, Diana Ribeiro; Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Melhorar as aprendizagens através da avaliação: o potencial dos métodos centrados nos alunos no contexto do Ensino Superior | Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga; Albuquerque, Teresa, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2015 | Perceptions of effectiveness, fairness and feedback of assessment methods: a study in higher education | Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga; Barros, A., et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2022 | Portuguese higher education students' adaptation to online teaching and learning in times of the COVID-19 pandemic: personal and contextual factors | Flores, Maria Assunção; Barros, Alexandra; Simão, Ana Margarida Veiga, et al. | Artigo | Acesso embargado (2 Anos) |
2012 | Tutoring in higher education in Portugal and Spain : lessons learned from six initiatives in place | Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga; Carrasco, Vicente | Capítulo de livro | Acesso aberto |