Mostrar 1-4 de um total de 4 resultados.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2022 | Language separation and stable syntactic knowledge: verbs and verb phrases in bilingual children’s narratives | Flores, Cristina; Rinke, Esther; Torregrossa, Jacopo, et al. | Artigo | Acesso aberto |
Jul-2022 | Perspetivas múltiplas sobre a competência bilingue de crianças lusodescendentes residentes na Suíça: A investigação
linguística em diálogo com a didática | Flores, Cristina; Gonçalves, Maria Lurdes; Rinke, Esther, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2022 | What modulates the acquisition of difficult structures in a heritage language? A study on Portuguese in contact with French, German and Italian | Torregrossa, Jacopo; Flores, Cristina; Rinke, Esther | Artigo | Acesso restrito UMinho |
Abr-2023 | Zum positiven verhältnis von herkunftssprache und landessprache im mehrsprachigen erwerb: eine studie mit portugiesischen kindern in der Schweiz | Gonçalves, Maria de Lurdes; Flores, Cristina; Rinke, Esther, et al. | Artigo | Acesso aberto |