Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por revistas 103430
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 19-29 de um total de 29 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2-Abr-2022
School organizational culture and leadership: theoretical trends and new analytical proposals
Torres, Leonor Lima
Artigo
Acesso aberto
29-Nov-2023
Social commitment at higher education institutions: analysis of their strategic plans
García-Aracil, Adela
;
Isusi-Fagoaga, Rosa
;
Monteiro, Sílvia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
13-Abr-2023
A STEAM experience in the mathematics classroom: the role of a science cartoon
Marques, Daniela
;
Neto, Teresa B.
;
Guerra, Cecília
, et al.
Artigo
Acesso aberto
6-Ago-2023
Storytelling with music in initial teacher education: a comparative study between Braga (Portugal) and Galicia (Spain)
Chao-Fernández, Rocío
;
Silva, Sara Raquel Reis da
;
Gillanders, Carol
Artigo
Acesso aberto
19-Jun-2019
Student’s perceptions regarding assessment changes in a fluid mechanics course
Sena-Esteves, Teresa
;
Morais, Cristina
;
Guedes, Anabela
, et al.
Artigo
Acesso aberto
3-Ago-2021
Teacher education during the COVID-19 Lockdown: insights from a formative intervention approach involving online feedback
Pereira, Íris Susana
;
Fernandes, Eva Lopes
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
31-Jul-2021
Teachers voices: a qualitative study on burnout in the Portuguese educational system
Mota, Ana Isabel
;
Lopes, João A.
;
Oliveira, Célia
Artigo
Acesso aberto
12-Out-2022
Teachers’ perceptions of remote learning during the pandemic: a case study
Silva, Susana
;
Fernandes, Joana
;
Peres, Paula
, et al.
Artigo
Acesso aberto
26-Set-2022
Teaching students with learning difficulties or disabilities: regular education teachers' professional development and practices
Inês, Helena
;
Pacheco, José Augusto
;
Abelha, Marta
, et al.
Artigo
Acesso aberto
4-Abr-2023
The challenges faced by higher education students and their expectations during COVID-19 in Portugal
Viana, Joana
;
Gonçalves, Sónia P.
;
Brandão, Catarina
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2023
The contribution of digital portfolios to higher education students’ autonomy and digital competence
Mogas, Jordi
;
Cea Álvarez, Ana María
;
Pazos-Justo, Carlos
Artigo
Acesso aberto