Percorrer por editoras 1731

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 1-20 de um total de 22 resultados.  próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Analysis of graphic codes for colour representation: ColorADD and Feelipa Color Code in Portuguese companiesIamaguti, Mariana; Gadotti, Marcella; Henriques, Fernanda, et al.ArtigoAcesso restrito UMinho
Nov-2017Clitic climbing in the speech of Braga and LisbonBarbosa, Pilar; Paiva, Maria da Conceição de; Martins, Kellen CozineCapítulo de livroAcesso restrito UMinho
Fev-2016Comparing heritage speakers and late L2-learners of European Portuguese: verb movement, VP ellipsis and adverb placementSantos, Ana Lúcia; Flores, CristinaArtigoAcesso aberto
Nov-2011A dynamic field approach to goal inference, error detection and anticipatory action selection in human-robot collaborationBicho, E.; Erlhagen, Wolfram; Louro, Luís, et al.Capítulo de livroAcesso aberto
2016EFFE-Escreves como falas - falas como escreves?Lourenço-Gomes, Maria do Carmo; Rodrigues, Celeste; Alves, IsabelArtigoAcesso aberto
2020Hergé dans la théorie des sphères: Problématique de l’insulation et de l’animalité de l’homme dans les aventures de TintinÁlvares, CristinaArtigoAcesso restrito UMinho
2-Fev-2023How unique is the linguistic situation of endangered language speakers?Sopata, Aldona; Rinke, Esther; Flores, CristinaEditorial em revistaAcesso restrito UMinho
2020Impoliteness in blunderland: Carroll’s Alice books and the manners in which manners failErmida, IsabelCapítulo de livroAcesso aberto
2020La réinvention de l’imaginaire héroïque dans la bande dessinée d’aventure. Vicissitudes du paradigme tintinesque dans Spirou 1938-2018Álvares, CristinaArtigoAcesso restrito UMinho
2019List composition effect on cognate and non-cognate word acquisition in childrenComesaña, Montserrat; Moreira, Ana J.; Valente, Daniela, et al.ArtigoAcesso aberto
2015Overproximity. L’inconsistance de la frontière entre protagoniste et prochain dans les romans d’Amélie NothombÁlvares, CristinaArtigoAcesso restrito UMinho
2011Perception of german vowels by bilingual portuguese-german returnees: a case of phonological attrition?Flores, Cristina; Rauber, Andréia SchurtCapítulo de livroAcesso aberto
Out-2019Portuguese as a heritage language in contact with German and French: a comparative study on the acquisition of verbal moodFlores, Cristina; Santos, Ana Lúcia; Almeida, Letícia, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
2014Postcolonial co-ordinary literature and the Web 2.0/3.0: "Thinking Back" within transmediatic knowledgeAndrade, Pedro José de OliveiraCapítulo de livroAcesso aberto
2017Problematizing the scope of language attrition from the perspective of bilingual returneesFlores, CristinaEditorial em revistaAcesso aberto
Out-2019Socio-emotional development in high functioning children with autism spectrum disorders using a humanoid robotSoares, Filomena; Costa, Sandra; Santos, Cristina, et al.ArtigoAcesso aberto
2008Teacher education towards teacher (and learner) autonomy: what can be learnt from teacher development practices?Vieira, Flávia; Barbosa, Isabel Maria Antunes; Paiva, Madalena, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Nov-2017The study of variation in Portuguese: Overview and outlookBarbosa, Pilar; Paiva, Maria Conceição; Rodrigues, CelesteCapítulo de livroAcesso restrito UMinho
2022To hón ich imma insistieat. Syntactic stability in heritage Hunsrückisch German spoken in BrazilFlores, Cristina; Rinke, Esther; Wagner, ClaudiaArtigoAcesso restrito UMinho
Nov-2017Variable use of strong preterites: a sociolinguistic and theoretical approachBarbosa, Pilar; Bastos-Gee, Ana C.; Flores, CristinaCapítulo de livroAcesso aberto