Percorrer por editoras 12938

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 14-33 de um total de 82 resultados. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
Mar-2011Career self-management : evaluation of an intervention with culturally diverse samplesSilva, Ana Daniela; Pinto, Joana Carneiro; Taveira, Maria do CéuArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
4-Jul-2011Case based, learner centered aproach to pharmacotherapyJesus, Ângelo; Cruz, Agostinho; Gomes, Maria JoãoArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jul-2020Classifying empirical studies in an educational context through an experimentation frameworkRibeiro, Pedro Abreu; Machado, Ricardo J.; Alves, LuisArtigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
2021Coding as literacy: case studies at pre-primary and elementary schoolMonteiro, Ana Francisca; Miranda-Pinto, Maribel; Osório, António José, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2011Communication in a virtual environment: from the one-to-one model to the all-to-all modelLisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2019Computational thinking, programming and robotics in basic education: evaluation of an in-service teacher's training b-learning experienceAmante, Lúcia; Souza, Elizabeth Batista De; Quintas-Mendes, António, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
3-Mar-2008The conception of a rubric to evaluate educational portals on the webBottentuit Junior, João Batista; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2019Creativity as a tool for new teaching-learning realitiesLeopaci Benini, A. M.; Broega, A. C.Artigo em ata de conferênciaAcesso restrito autor
2019Curricular integration of computational thinking, programming and robotics in basic education: a proposal for teacher trainingMonteiro, Ana Francisca; Miranda-Pinto, Maribel; Osório, António José, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2011Different dimensions in teaching of botany in Portugal : analysis of texttbooks of primary school Education (1900-2000)Guimarães, FernandoOutroAcesso aberto
4-Jul-2011Distance learning and e-learning in Portugal: a study of the perceptions, concepts and teaching practices at the Institute of Education – University of MinhoGomes, Maria João; Coutinho, Clara Pereira; Guimarães, Fernando, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2022Distance learning perspectives for Mozambique: the role of NRENs and international collaborationMunhepe Mulhanga, Marangaze; Ferreira, João Nuno; Rito Lima, SolangeArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2011E-moderation in a thematic sample of orkut virtual communities: challenges and opportunitiesLisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2021Education and innovation - vet students into technology companiesGómez-Estrada, Laura; Pietra, L.; Zoli, C., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2022Education for the circular economy: analysis of the high school curriculum for fashion design courses in PortugalMarques, António Dinis; Moreira, SofiaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Nov-2016Engineering graduates’ perception of competencies and preparation to the labor market transitionMonteiro, Sílvia; Almeida, Leandro S.; Vasconcelos, RosaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jul-2021Ensinar e aprender português: a digital resource for learning to read and writeRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Ramos, Rui Lima, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Entrepreneurial learning in Higher Education: perceptions and attitudes towards the labour marketMarques, Ana Paula; Moreira, RitaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2012Evaluating teaching presence in a virtual environment : examining interactions in a forum of the PROEDI social NetworkLisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2022Exploring the uses of mobile apps by Portuguese students during COVID-19 pandemicGomes, Natalia; Santos, Sílvio; Amaral, InêsArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto