Percorrer por editoras 12938

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 26-45 de um total de 82 resultados. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011E-moderation in a thematic sample of orkut virtual communities: challenges and opportunitiesLisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2021Education and innovation - vet students into technology companiesGómez-Estrada, Laura; Pietra, L.; Zoli, C., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2022Education for the circular economy: analysis of the high school curriculum for fashion design courses in PortugalMarques, António Dinis; Moreira, SofiaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Nov-2016Engineering graduates’ perception of competencies and preparation to the labor market transitionMonteiro, Sílvia; Almeida, Leandro S.; Vasconcelos, RosaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jul-2021Ensinar e aprender português: a digital resource for learning to read and writeRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Ramos, Rui Lima, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Entrepreneurial learning in Higher Education: perceptions and attitudes towards the labour marketMarques, Ana Paula; Moreira, RitaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2012Evaluating teaching presence in a virtual environment : examining interactions in a forum of the PROEDI social NetworkLisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2022Exploring the uses of mobile apps by Portuguese students during COVID-19 pandemicGomes, Natalia; Santos, Sílvio; Amaral, InêsArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jul-2009From basic to critical and creative thinking : an exploratory study based on blogsRamos, AltinaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2015Games and learning: a bibliometric analysis of the scientific productionMartins, Ana Rute; Monteiro, Sandro; Duarte, José Caldeira, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2014Geology in the lab: preliminar studies for validating a checklist for analysing modelling activities in textbooksVasconcelos, Clara; Faria, Joana; Almeida, António, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
6-Jul-2016Impact of learning process in fashion students: link with industry, social media and websitesMarques, António Manuel Dinis RibeiroArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Impact of online and offline activism on social skillsArriaga, Sofia; Nunes, Tânia; Amaral, Inês, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2014The implementation of mobile location based-games and QR-codes: the case of MobiGeoVieira, Liliana de Sousa; Coutinho, Clara Pereira; Graça, José I., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Inside the practicum: crossing the visions of the actorsLino, Dalila Maria Brito Cunha; Parente, Maria Cristina Cristo; Vieira, Maria de Fátima Cerqueira MartinsArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jun-2014Intelligent decision support for university application using RIASEC codesSilva, João Pedro; Portela, Filipe; Santos, Manuel Filipe, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2019It’s Mathematics!: A modelling day to develop real-world problem solvingSilva, Eliana Oliveira Costa; Correia, Aldina; Almeida, Fátima, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2014Knowledge construction in social networks: does it really matter?Lisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Laboratory of technologies and learning of programming and robotics for pre and primary schoolPinto, M. Santos Miranda; Osório, António José; Monteiro, Ana Francisca, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
1-Jan-2019Learning experience from teaching and learning methods in engineering education: instructors' viewpointNa Ayutthaya, D. Hussadintorn; Koomsap, P.; Lima, Rui M., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto