Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por editoras 12938
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 50-69 de um total de 82 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2013
A perspective on ICT Portuguese teacher’s lifelong training
Sampaio, Patrícia
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2018
PhD and master theses on games and education: a review of the Portuguese literature
Martins, Ana Rute Côrte-Real
;
Oliveira, Lia Raquel
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2018
Phd and master theses on games and education: a review of the portuguese literature
Martins, A.
;
Oliveira, Lia Raquel
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
The potential of entrepreneurial competences a critical analysis from academic stakeholders
Marques, Ana Paula
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
4-Jul-2018
Presence of sustainability approaches in fashion design academic curricula: evidences from Southern Europe
Marques, António Dinis
;
Sousa, Eva
;
Broega, A. C.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2021
Project design methods and upcycling of fashion products in bachelor curricula of fashion design courses
Marques, António Dinis
;
Azambuja, Patrícia Paula
Capítulo de livro
Acesso aberto
Jul-2011
Reading and writing in the digital age : e-book and digital storytelling
Faria, Paulo
;
Faria, Ádila
;
Ramos, Altina
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2016
Reducing attrition and dropout in e-learning: the development of a course design model
Monteiro, Sandro
;
Lencastre, José Alberto
;
Osório, António José
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2009
Similarity in school textbooks on natural sciences for the primary school level : an analysis of teaching and apprenticeship of botany in the last century in Portugal (1900-2000)
Guimarães, Fernando
Artigo
Acesso aberto
2012
Social Network Analysis (SNA) : a study of a Social Network in the forum Proedi
Lisbôa, Eliana Santana
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
1-Jan-2020
Strategic design for industrial engineering curriculum development to support sustainable smart industry
Koomsap, P.
;
Na Ayutthaya, D. Hussadintorn
;
Lima, Rui M.
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2021
Strategies used by 11th grade Portuguese students in solving mathematical problems
Martins, Letícia Gabriela Baptista
;
Martinho, Maria Helena
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2016
Student-centered e-Learning: designing curricular units in higher education using multiple intelligences theory
Monteiro, Sandro
;
Martins, Ana C. R.
;
Lencastre, José Alberto
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2018
A tactile digital plataform, based on the complexity theory, for subjects of the autistic spectrum disorder
Oliveira, Lia Raquel
;
Collus, Jorge
;
Fontes, Rosa
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2011
Tailoring career education and counseling for Portuguese foster-youth
Silva, Ana Daniela
;
Araújo, Alexandra Maria Dantas de Castro
;
Taveira, Maria do Céu
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2013
A tangible platform for mixing and remixing narratives
Sylla, Cristina Maria Santos Moreira Silva
;
Gonçalves, Sérgio
;
Brito, Paulo
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2011
Teachers in the digital age : design and validation of a social network interface
Lisbôa, Eliana Santana
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2019
Teachers' experiences and practices with game-based learning
Martins, Ana Rute
;
Oliveira, Lia Raquel
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2016
Teaching fractions to primary school students with videogames: a comparison between instructivist and constructionist approaches
Martins, Ana Rute Côrte-Real
;
Oliveira, Lia Raquel
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Jul-2022
The impact of online peer assessment on student learning in higher education: A systematic review of literature
Loureiro, Paula
;
Gomes, Maria João
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto