Percorrer por assunto Assessment

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 176-195 de um total de 222 resultados. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Dez-2023RAWS4all project: validation of a new silicone model for robotic TAPP inguinal hernia repairGonçalves, Mário Rui; Morales-Conde, Salvador; Reis, Sofia Gaspar, et al.ArtigoAcesso restrito UMinho
15-Jul-2022Reciprocal relations between listening comprehension, oral reading fluency, metacognitive skills, vocabulary and reading comprehension: a longitudinal study with students from grades 4 to 6Rodrigues, Bruna Regina SilvaTese de doutoramentoAcesso aberto
Jul-2008Recomendações para produção de podcasts e vantagens na utilização em ambientes virtuais de aprendizagemBottentuit Junior, João Batista; Coutinho, Clara PereiraArtigoAcesso aberto
2020Remendo novo em roupa velha? SINAES de maturidade ou de saturação do modelo de avaliação do ensino superior brasileiroPereira, Cleber Augusto; Araújo, Joaquim Filipe; Machado-Taylor, Maria de LourdesArtigoAcesso aberto
2017Research and management priorities for Atlantic marine recreational fisheries in Southern EuropePita, Pablo; Artetxe, Inaqui; Diogo, Hugo, et al.ArtigoAcesso restrito UMinho
2011Risco em dificuldades de aprendizagem específicas : um estudo quantitativo sobre a avaliação da consciência fonológica em crianças em idade pré-escolar da Região do AlgarveChendo, Maria da Conceição AlvesDissertação de mestrado Acesso aberto
2013Risk assessment and control in engineered nanoparticles occupational exposureSilva, Francisco; Arezes, P.; Swuste, PaulArtigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
9-Dez-2022Rubric’s development process for assessment of project management competencesSouza, Mariane Cásseres; Margalho, Élida Melo; Lima, Rui M., et al.ArtigoAcesso aberto
Fev-2019SBE19 Brussels - BAMB-CIRCPATH: Building As Material Banks: a pathway for a circular futureBragança, L.Atas de conferênciaAcesso aberto
2010SBToolPT – adaptation of the global sbtool to the portuguese contextBragança, L.; Mateus, RicardoArtigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
2022Selection of core indicators for the sustainable conservation of built heritageGonçalves, Joana; Mateus, Ricardo; Silvestre, José Dinis, et al.ArtigoAcesso aberto
2012A semi-destructive tension method for evaluating the strength and stiffness of clear wood zones of structural timber elements in-serviceBrites, Ricardo D.; Lourenço, Paulo B.; Machado, J. S.ArtigoAcesso aberto
2019Structural performance of the church of São Miguel de RefojosRamírez, Rafael; Mendes, N.; Lourenço, Paulo B.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Students’ perceptions of assessment: a comparative analysis between Portugal and SwedenPereira, D.; Niklasson, L.; Flores, Maria AssunçãoArtigoAcesso aberto
19-Jun-2019Student’s perceptions regarding assessment changes in a fluid mechanics courseSena-Esteves, Teresa; Morais, Cristina; Guedes, Anabela, et al.ArtigoAcesso aberto
Mar-2012Student’s views of assessment in project-led engineering education: findings from a case study in PortugalFernandes, Sandra; Flores, Maria Assunção; Lima, Rui M.ArtigoAcesso aberto
2018Subjective memory complaints in Portuguese young adults: contributions from the adaptation of the prospective and retrospective memory questionnairePereira, Diana R.; Albuquerque, Pedro BarbasArtigoAcesso aberto
Out-2008Sustainability assessment of residential buildings : methodology SBTool PortugalMateus, Ricardo; Bragança, L.Capítulo de livroAcesso restrito UMinho
2005Sustainable design principles in construction sectorKoukkari, Heli; Bragança, L.; Mateus, RicardoArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
1-Nov-2021A systematic review of instruments for the assessment of eating disorders among adultsSchaefer, Lauren M.; Crosby, Ross D.; Machado, Paulo P. P.ArtigoAcesso embargado (1 Ano)