Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por assunto Assessment
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 196-215 de um total de 222 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
12-Out-2022
Teachers’ perceptions of remote learning during the pandemic: a case study
Silva, Susana
;
Fernandes, Joana
;
Peres, Paula
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Dez-2013
Teoria da mente ao longo do desenvolvimento normativo: da idade escolar até à idade adulta
Martins, C.
;
Barreto, Ana Luísa
;
Castiajo, Paula Maria Santos
Artigo
Acesso restrito autor
Jun-2017
Terrestrial impact structures as geoheritage: an assessment method of their scientific value and its application to Brazil
Sánchez, Joana Paula
;
Brilha, J. B.
Artigo
Acesso aberto
6-Dez-2023
The "Head and mind" of John dos Passos
Costa, Jaime
Capítulo de livro
Acesso aberto
2023
The assessment of combat exposure, mental and physical health problems in portuguese colonial war veterans: a scoping review
Maia, Angela
;
Morgado, Diogo
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
The barratt impulsiveness scale - 11 among a portuguese sample of female juvenile delinquents and community youths
Pechorro, Pedro Fernandes Santos
;
Ayala-Nunes, Lara
;
Nunes, Paula Cristina Gonçalves
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
Ago-2012
The halpern critical thinking assessment and real-world outcomes: cross-national applications
Butler, Heather A.
;
Dwyer, Christopher P.
;
Hogan, Michael J.
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
23-Mai-2012
The importance of the hospital buildings to the sustainability of the built environment
Castro, Maria de Fátima Morais de Aguiar e
;
Mateus, Ricardo
;
Bragança, L.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Abr-2014
The Portuguese version of the Psychological Adjustment to Separation Test-Part A (PAST-A): a study with recently and non-recently divorced adults
Lamela, Diogo
;
Figueiredo, Bárbara
;
Bastos, Alice
Artigo
Acesso aberto
3-Out-2023
The quality of caregiver touch in caregiver-child dyads: development and preliminary validation of an observational measure
Carvalho, Lídia Helena Lopes
Dissertação de mestrado
Acesso aberto
12-Jan-2023
The role of critical thinking in predicting and improving academic performance
Rivas, Silvia F.
;
Saiz, Carlos
;
Almeida, Leandro S.
Artigo
Acesso aberto
22-Set-2022
The use of alternative methods of assessment in higher education: a study of university teachers and students
Pinheiro, Cláudia Manuela Silva
Tese de doutoramento
Acesso aberto
2020
The use of blogs in a project-based learning context for first-year engineering students’ teams
Alves, Anabela Carvalho
;
Pereira, Ana C.
;
Leão, Celina Pinto
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2016
Trajetórias de desenvolvimento profissional de um psicólogo em contexto escolar
Gonçalves, Maria de Fátima Pereira Rodrigues
Dissertação de mestrado
Acesso restrito UMinho
Mai-2018
Translation, adaptation, and validation of the Halpern Critical Thinking Assessment to Portugal: effect of disciplinary area and academic level on critical thinking
Franco, Amanda Rodrigues
;
Costa, Patrício Soares
;
Almeida, Leandro S.
Artigo
Acesso aberto
2002
Traumagraf : uma grelha de avaliação de acontecimentos traumáticos
Pereira, M. Graça
;
Valentine, Pam
Artigo
Acesso aberto
2021
University student engagement inventory (USEI): psychometric properties
Sinval, Jorge
;
Casanova, Joana R.
;
Marôco, João
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2017
University teachers’ perceptions about assessment practices: a study in five Portuguese universities
Pereira, Diana
;
Flores, Maria Assunção
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
27-Mar-2019
Use of BIM in rehabilitation and assessment of the built heritage: from the visible to the intangible
Sousa, Hélder S.
;
Sguazzo, Carmen
;
Cabaleiro, Manuel
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito autor
Jul-2015
Using rapid plant assessement to measure the lean status in construction projets
Marques, Luís P.
;
Couto, J. Pedro
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho