Percorrer por assunto Word recognition

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 1-11 de um total de 11 resultados.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Beyond word recognition, fluency, and vocabulary: the influence of reasoning on reading comprehensionRibeiro, Iolanda; Cadime, Irene Maria Dias; Freitas, Tânia, et al.ArtigoAcesso restrito UMinho
2014A bottom-up view of toddler word learningPereira, Alfredo F.; Smith, Linda B.; Yu, ChenArtigoAcesso aberto
19-Dez-2022Development of film production software for a clinical application of advanced MRI technologiesSantos, Pedro Afonso RodriguesDissertação de mestrado Acesso aberto
2016Effects of listening comprehension, word recognition, and oral reading fluency on reading comprehension in second-grade studentsRibeiro, Iolanda; Rodrigues, Bruna; Santos, Sandra, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2015Effects of listening comprehension, word recognition, and oral reading fluency on reading comprehension in second-grade studentsRodrigues, Bruna Regina da SilvaDissertação de mestrado Acesso restrito UMinho
2011Inventário de reconhecimento de palavras : estudos de validaçãoFerreira, Taciana Sampaio MenesesDissertação de mestrado Acesso aberto
2019Is there an orthographic boost for ambiguous words during their processing?Haro, Juan; Comesaña, Montserrat; Ferré, PilarArtigoAcesso aberto
2014Reconhecimento de palavras e velocidade de leitura de texto : um estudo com medidas repetidas no ensino primárioLopes, João A.; Filipe, Carminda Sofia Fernandes; Moniz, António VargasArtigoAcesso aberto
2011Reconhecimento de palavras e velocidade leitoraFilipe, Carminda Sofia FernandesDissertação de mestrado Acesso restrito UMinho
2017The ERP signature of the contextual diversity effect in visual word recognitionVergara-Martínez, Marta; Comesaña, Montserrat; Perea, ManuelArtigoAcesso aberto
2017The role of word cognition, oral reading fluency and listening comprehension in the simple view of reading: a study in an intermediate depth orthographyCadime, Irene Maria Dias; Rodrigues, Bruna; Santos, Sandra Cristina Silva, et al.ArtigoAcesso restrito UMinho