Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2015 | Assessing student individual performance within PBL teams: findings from the implementation of a new mechanism | Moreira, Francisco; Fernandes, Sandra; Malheiro, Teresa, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2020 | A avaliação por pares: impacto no processo de ensino-aprendizagem numa turma do 10.º ano | Rabumba, Joana Mafalda Moreira | Dissertação de mestrado | Acesso aberto |
2006 | Explicitness of criteria in peer assessment processes for first-year engineering students | Hattum-Janssen, Natascha van; Lourenço, Júlia | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2019 | Peer and team assessment: Strategies and applications in engineering courses | Nagai, Walter Aoiama; Lima, Rui M.; Mesquita, Diana, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | Peer assessment in PBL: does gender matter? | Alves, Anabela Carvalho; Moreira, Francisco; Leão, Celina Pinto | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2012 | Peer feedback : quality and quantity in large groups | Hattum-Janssen, Natascha van; Fernandes, João M. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2007 | Perception of peer assessment by civil enginering students | Hattum-Janssen, Natascha van; Vasconcelos, Rosa | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Dez-2023 | Teamwork and peer assessment within semester-wide project-based learning: a case study on an industrial management and engineering degree | Moreira, Francisco; Rodrigues, Cristina Maria Santos | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2014 | The influence of peer assessment to the teamwork dynamics in Project-Based Learning | Vicente, Sérgio; Romano, Dalila; Sá, Vera Daniela Cunha de, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |