Search

.

Current filters:

Use filters to refine the search results.

 |          

Item hits: Results 1-10 of 11 (Search time: 0.0 seconds).
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
Nov-2012Redes e capital social no domínio do marketing de relacionamento : desafios metodológicosPinho, José Carlos M.Working paperRestricted access (UMinho)
Mar-2010Personal characteristics, business relationships and entrepreneurial performance: some empirical evidencePinho, José Carlos M.; Sá, ElisabeteWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2011Instruments of corporate identity and business relationshipsMason, Katy; Simões, CláudiaWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2013The role of the state in the development of accounting in the Portuguese-Brazilian Empire, 1750-1822Rodrigues, Lúcia Lima; Sangster, AlanWorking paperRestricted access (UMinho)
Dec-2010Comunicação low cost: desinvestimento ou fórmula de sucesso?Pereira, Carla Sofia Carvalho; Azevedo, António Joaquim Araújo deWorking paperRestricted access (UMinho)
Apr-2011A carta do presidente como meio de divulgação de informação : o caso do capital intelectualCosta, Graciete; Oliveira, Lídia; Rodrigues, Lúcia LimaWorking paperRestricted access (UMinho)
May-2011As capas dos livros infantis : um enfoque de marketing sensorialFerreira, Liliana; Colmenero-Ferreira, FernandoWorking paperRestricted access (UMinho)
Dec-2010Os sistemas de recomendação na web como indutores de estratégias de prescriçãoColmenero-Ferreira, FernandoWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2013Risk reporting: a literature reviewOliveira, Jonas; Rodrigues, Lúcia Lima; Craig, RussellWorking paperRestricted access (UMinho)
Feb-2012Health marketing: understanding patient satisfaction in a hospital emergency departmentSoares, Ana Maria; Farhangmehr, MinooWorking paperRestricted access (UMinho)