Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2016 | Effect of toluene and noise in genesis of occupational hearing loss | Santos, A. B.; Arezes, P. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Ergonomic evaluation of workstations for international students at universities: a case study | Mrugalska, B.; Arezes, P.; Costa, N. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Evaluation of synergistic effects on workers exposed to physical risk factors simultaneously | Mendes, F.; Barkokebas, B.; Arezes, P. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Obesity influence on perceived physical overload during vertical handling loads - A preliminary study | Colim, Ana S.; Arezes, P.; Flores, P., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | The construction and health and safety management in Brazil and Portugal: a look at the small construction works | Gomes, H.,; Arezes, P.; de Vasconcellos, L. C. F. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Nov-2016 | Improving ergonomic conditions and productivity: a case study in a PVD coating production area | Brito, Marlene; Ramos, Ana Luísa; Carneiro, P. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | Project management under uncertainty: a study on solution methods | Faria, João Manuel Peixoto; Araújo, Maria Madalena Teixeira de; Tereso, Anabela Pereira | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | Sustainability education in PBL education: the case study of IEM-UMINHO | Colombo, Ciliana Regina; Moreira, Francisco; Alves, Anabela Carvalho | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito autor |
2015 | Assessing student individual performance within PBL teams: findings from the implementation of a new mechanism | Moreira, Francisco; Fernandes, Sandra; Malheiro, Teresa, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2015 | Avaliação do processo de implementação de PBL num curso de engenharia informática em Moçambique: as percepções dos estudantes | Kovalenko, Tatiana; Issufo, Vali; Manhiça, Ruben, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | A construção de um currículo de project-based learning: o currículo ideal e o currículo formal | Neto, Octavio Mattasoglio; Lima, Rui M.; Mesquita, Diana | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | A study on the performance of technology transfer units | Romero, Fernando; Rocha, António Miguel Sousa | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
8-Abr-2015 | Uma análise crítica e comparativa de experiências de ensino do empreendedorismo baseadas na abordagem de aprendizagem por projeto | Romero, Fernando; Afonso, Paulo; Nunes, Manuel L., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Set-2015 | Decision methods applied to solve a safety problem on a waste treatment facility | Rocha, António Miguel Sousa; Tereso, Anabela Pereira; Ferreira, Paula Varandas | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2015 | Companies' OHS internal structures: Types and theoretical foundations | Castillo, Cristian dos Santos; Arezes, P.; Shahriari, Mohammad | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | Nutritional status and food intake at workplace as health indicators for industrial workers | Bortolozo, E.; Pilatti, L. A.; Canteri, M. H., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2015 | Associations between energetic expenditure, physical activity and body composition: exploratory study with industrial workers | Bortolozo, E.; Pilatti, L. A.,; Canteri, M. H., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2015 | Systematic design analysis and risk management on engineered nanoparticles occupational exposure | Silva, F.; Arezes, P.; Swuste, P. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | Ergonomic analysis in a food packaging workplace | Cordeiro, A.; Arezes, P.; Pinho, E. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2015 | Impact of an occupational gym program on flexibility in office workers | Matos, M.; Arezes, P. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |