Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/40365

TítuloHolistic approach, tourism
Autor(es)Remoaldo, Paula Cristina Almeida
Ribeiro, J. Cadima
Palavras-chaveMarketing
Economic Geography
Cultural Management
Regional/Spatial Science
Organization/Planning IT in Business
Data2015
EditoraSpringer International Publishing AG
Resumo(s)Holistic refers to something that emphasizes the whole and the interdependence of its parts. It can be conceptualized as interdisciplinary: the claim that most social and economic phenomena cannot be fully understood or explained without adopting an approach that goes beyond the aims of a single scientific discipline.
TipoCapítulo de livro
URIhttps://hdl.handle.net/1822/40365
ISBN978-3-319-01669-6
DOI10.1007/978-3-319-01669-6_477-1
Versão da editorahttp://link.springer.com/referenceworkentry/10.1007/978-3-319-01669-6_477-1
AcessoAcesso restrito UMinho
Aparece nas coleções:NIPE - Livros e Capítulos de Livros

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Cap_livro_Holistic approach chp_10 1007_978-3-319-01669-6_477-1 (002).pdf
Acesso restrito!
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