Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/55533
Título: | When theoretical, political and practical agendas collide. Digital literacy in pre-school education in Portugal |
Autor(es): | Pereira, Íris Susana Silva, Cristina Maria Vieira Parente, Maria Cristina Cristo |
Data: | Jul-2018 |
Citação: | Pereira, I., Silva, C. V., & Parente, C. (2018). When theoretical, political and practical agendas collide. Digital literacy in pre-school education in Portugal. Comunicação apresentada no International ELINET Symposium 2018: "Literacy in the 21st Century: Participation-Inclusion-Equity", Colónia, Alemanha, 23 e 24 de julho 2018. |
Resumo(s): | The main idea that we wish to present is that collisions and possibilities of convergence and development come up when we use the multiliteracies theoretical framework to look into policy and practice in early years digital literacy education in Portugal. |
Tipo: | Comunicação oral |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/55533 |
Arbitragem científica: | no |
Acesso: | Acesso restrito autor |
Aparece nas coleções: | CIEd - Comunicações em eventos científicos internacionais |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
Apresentacao_ELINET_23_07__2018.pdf Acesso restrito! | 2,12 MB | Adobe PDF | Ver/Abrir |