Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/65943
Título: | Tools and resources for neuroanatomy education: a systematic review |
Autor(es): | Arantes, M. Arantes, Joana Ferreira, M. A. |
Palavras-chave: | Humans Neuroanatomy Students, Medical Learning Teaching Materials Education Teaching Student |
Data: | 3-Mai-2018 |
Editora: | BioMed Central (BMC) |
Revista: | BMC Medical Education |
Citação: | Arantes, M., Arantes, J. & Ferreira, M.A. Tools and resources for neuroanatomy education: a systematic review. BMC Med Educ 18, 94 (2018). https://doi.org/10.1186/s12909-018-1210-6 |
Resumo(s): | The aim of this review was to identify studies exploring neuroanatomy teaching tools and their impact in learning, as a basis towards the implementation of a neuroanatomy program in the context of a curricular reform in medical education. |
Tipo: | Artigo |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/65943 |
DOI: | 10.1186/s12909-018-1210-6 |
ISSN: | 1472-6920 |
Versão da editora: | https://bmcmededuc.biomedcentral.com/track/pdf/10.1186/s12909-018-1210-6 |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso aberto |
Aparece nas coleções: | CIPsi - Artigos (Papers) |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
s12909-018-1210-6.pdf | 876,45 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Este trabalho está licenciado sob uma Licença Creative Commons