Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/70951
Título: | E-learning tools: engaging our students? |
Autor(es): | Muñoz-Escalona, Patricia Dunn, Meg Soares, Filomena Marzano, Adelaide Vichare, Parag Lazar, Irina |
Palavras-chave: | E-Learning Generation Z Online resources Teaching Approach |
Data: | 2020 |
Editora: | IEEE |
Revista: | IEEE Global Engineering Education Conference, Educon |
Resumo(s): | Since Generation Z students have grown up around WIFI-laptops, video game, etc. they expect technology to be involved in teaching approaches, however students' perception towards e-learning tools indicate that 80% of students (∼180 students) prefer a face-to-face approach. |
Tipo: | Artigo em ata de conferência |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/70951 |
ISBN: | 9781728109305 |
DOI: | 10.1109/EDUCON45650.2020.9125251 |
ISSN: | 2165-9559 |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso restrito UMinho |
Aparece nas coleções: |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
Final Version EDUCON2020.pdf Acesso restrito! | 397,14 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |