Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por revistas 103430
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 23-30 de um total de 30 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
19-Jun-2019
Student’s perceptions regarding assessment changes in a fluid mechanics course
Sena-Esteves, Teresa
;
Morais, Cristina
;
Guedes, Anabela
, et al.
Artigo
Acesso aberto
3-Ago-2021
Teacher education during the COVID-19 Lockdown: insights from a formative intervention approach involving online feedback
Pereira, Íris Susana
;
Fernandes, Eva Lopes
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
31-Jul-2021
Teachers voices: a qualitative study on burnout in the Portuguese educational system
Mota, Ana Isabel
;
Lopes, João A.
;
Oliveira, Célia
Artigo
Acesso aberto
12-Out-2022
Teachers’ perceptions of remote learning during the pandemic: a case study
Silva, Susana
;
Fernandes, Joana
;
Peres, Paula
, et al.
Artigo
Acesso aberto
26-Set-2022
Teaching students with learning difficulties or disabilities: regular education teachers' professional development and practices
Inês, Helena
;
Pacheco, José Augusto
;
Abelha, Marta
, et al.
Artigo
Acesso aberto
4-Abr-2023
The challenges faced by higher education students and their expectations during COVID-19 in Portugal
Viana, Joana
;
Gonçalves, Sónia P.
;
Brandão, Catarina
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2023
The contribution of digital portfolios to higher education students’ autonomy and digital competence
Mogas, Jordi
;
Cea Álvarez, Ana María
;
Pazos-Justo, Carlos
Artigo
Acesso aberto
Abr-2024
The effects of implementing the strategy of semantic feature analysis (SFA) in promoting vocabulary in school-aged Portuguese children in inclusive schools
Verde, Elisabete
;
Oliveira, Sílvia
;
Cruz-Santos, Anabela
, et al.
Artigo
Acesso aberto