Mostrar 8-27 de um total de 56 resultados.
< anterior
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
10-Jan-2018 | Characterizing attentive behavior in intelligent environments | Durães, Dalila; Carneiro, Davide; Jimenez, Amparo, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2022 | Comparison of different deployment approaches of FPGA-based hardware accelerator for 3D object detection models | Pereira, Pedro; Linhares Silva, António; Machado, Rui, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
1-Jan-2022 | A comparison of automated time series forecasting tools for smart cities | Pereira, Pedro José; Costa, Nuno; Barros, Margarida, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Set-2023 | A conversational agent for smart schooling: a case study on K-12 dropout risk assessment | Magalhães, Renata; Veloso, Bruno; Marcondes, Francisco Supino, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Out-2023 | Data fusion for prediction of variations in students grades | Teixeira, Renata; Marcondes, Francisco Supino; Lima, Henrique, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | Detection of behavioral patterns for increasing attentiveness level | Durães, Dalila; Gonçalves, Sérgio; Carneiro, Davide Rua, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2021 | Detection violent behaviors: A survey | Durães, Dalila; Marcondes, Francisco Supino; Gonçalves, Filipe Manuel, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2022 | EduBot: a proof-of-concept for a high school motivational agent | Faria, Hugo; Barbosa, Maria Araujo; Veloso, Bruno, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2021 | Emotion analysis in distance learning | Durães, Dalila; Toala, Ramon; Novais, Paulo | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Nov-2023 | Emotion extraction from Likert-Scale questionnaires: an additional dimension to psychology instruments | Magalhães, Renata; Marcondes, Francisco Supino; Durães, Dalila, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2019 | Enriching behavior patterns with learning styles using peripheral devices | Duraes, Dalila; de la Prieta, Fernando; Novais, Paulo | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2020 | Fact-Check spreading behavior in twitter: a qualitative profile for false-claim news | Marcondes, Francisco S.; Almeida, J. J.; Durães, Dalila, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2018 | Forecasting student’s preference in E-learning systems | Novais, Paulo; Gonçalves, Filipe Manuel; Durães, Dalila | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
15-Jul-2023 | A framework for representing, building and reusing novel atate-of-the-art three-dimensional object detection models in point clouds targeting self-driving applications | Silva, António José Linhares; Oliveira, Pedro; Durães, Dalila, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2020 | Human-computer interaction in intelligent tutoring systems | Toala, Ramon; Duraes, Dalila; Novais, Paulo | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2021 | In-car violence detection based on the audio signal | Santos, Flávio; Durães, Dalila; Marcondes, Francisco S., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2021 | In-vehicle violence detection in carpooling: A brief survey towards a general surveillance system | Marcondes, Francisco S.; Durães, Dalila; Gonçalves, Filipe Manuel, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2019 | Intelligent tutoring system to improve learning outcomes | Duraes, Dalila; Toala, Ramon; Gonçalves, Filipe Manuel, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2017 | Learning frequent behaviors patterns in intelligent environments for attentiveness level | Durães, Dalila; Cardoso, Catarina; Bajo, Javier, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2022 | Medical recommendation system based on daily clinical reports: A proposed NLP approach for emergency departments | Sousa, Regina; Oliveira, Daniela Sofia Rijo; Durães, Dalila, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |