Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por editoras 17448
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 19-38 de um total de 319 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2022
Battling to keep education going: chilean and portuguese teacher experiences in COVID-19 times
Ávalos, Beatrice
;
Flores, Maria Assunção
;
Araneda, Sebastian
Artigo
Acesso embargado (2 Anos)
Mai-2012
Becoming a teacher: student teachers' experiences and perceptions about teaching practice
Caires, Susana
;
Almeida, Leandro S.
;
Vieira, Diana
Artigo
Acesso restrito UMinho
2020
Beyond relational databases: preserving the data
Ramalho, José Carlos
;
Ferreira, Bruno
;
Faria, Luís
, et al.
Artigo
Acesso aberto
1998
Bibliotherapy and perceptions of death by young children
Todahl, Jeffrey
;
Smith, Thomas Edward
;
Barnes, Michael
, et al.
Artigo
Acesso aberto
30-Jan-2022
Big data applied to criminal investigations: expectations of professionals of police cooperation in the European Union
Neiva, Laura
;
Granja, Rafaela
;
Machado, Helena
Artigo
Acesso embargado (3 Anos)
2023
Biometric forensic identity databases in Europe: precariously balanced or faulty scales?
McCartney, Carole
;
Granja, Rafaela
;
Topfer, Eric
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
2014
Both associative activation and thematic extraction count, but thematic false memories are more easily rejected
Carneiro, Paula
;
Garcia-Marques, Leonel
;
Fernandez, Angel
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Ago-2022
Brief report on a systematic review of the experiences of male victims of intimate partner violence as help-seekers
Machado, Andreia
;
Mesquita, Carolina
;
Matos, Marlene
Artigo
Acesso aberto
Jan-2014
Building and performing: early 16th-century Portuguese presence in Azammūr
Correia, Jorge
;
Teixeira, André
;
Cruz, Maria Augusta Lima
Artigo
Acesso restrito UMinho
2011
Building proxies that capture time-variation in expected returns using a VAR approach
Sousa, Ricardo M.
Artigo
Acesso aberto
2022
Can even still be uneven? The effect of quotas in Portuguese local governments
Rodrigues, Miguel Ângelo Vilela
Artigo
Acesso aberto
2015
Can stigma become a resource? The mobilisation of aesthetic–corporal capital by female immigrant entrepreneurs from Brazil
Malheiros, Jorge
;
Padilla, Beatriz
Artigo
Acesso aberto
2022
Can the internet reduce the loneliness of 50+ living alone?
Silva, Patrícia Maria Teixeira
;
Delerue Matos, Alice
;
Martinez-Pecino, Roberto
Artigo
Acesso aberto
2016
Capital structure decisions : old issues, new insights from high-tech small- and medium-sized enterprises
Serrasqueiro, Zélia
;
Nunes, Paulo Maçãs
;
Armada, Manuel José da Rocha
Artigo
Acesso restrito UMinho
Out-2016
Carminda Cavaco: pioneer of tourism studies in Portugal
Sarmento, João Carlos Vicente
;
Inácio, Ana
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Caught between changing tides: Gender and kinship in Cape Verde
Challinor, Elizabeth Pilar
Artigo
Acesso aberto
2022
“Challenging it softly”: a feminist inquiry into gender in the news media context
Santos, Anabela Moreira
;
Cerqueira, Carla Preciosa Braga
;
Cabecinhas, Rosa
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Changes in involvement in homework throughout compulsory secondary education
Regueiro, Bibiana
;
Valle, Antonio
;
Nunez, Jose C.
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2012
Changes in the construct systems of first-year university students: impact on psychological symptoms and problem-solving skills
Ribeiro, Eugénia.
;
Feixas, Guillem
;
Maia, Ângela
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2013
Character education in Portugal
Lopes, João A.
;
Oliveira, Célia
;
Reed, Lauren
, et al.
Artigo
Acesso aberto