Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor 2038
Subscrever estatísticas do autor Autor
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 64-83 de um total de 145 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2018
Games used with serious purposes: a systematic review of interventions in patients with cerebral palsy
Lopes, Sílvia
;
Magalhães, Paula
;
Pereira, Armanda
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2015
Homework and academic achievement across Spanish compulsory education
Carlos Nunez, Jose
;
Suarez, Natalia
;
Cerezo, Rebeca
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
1-Mai-2015
Homework and academic achievement in Primary Education
Valle, Antonio
;
Pan, Irene
;
Nunez, Jose C.
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2018
"Homework feedback is...": Elementary and middle school teachers' conceptions of homework feedback
Cunha, Jennifer
;
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2015
Homework motivation and engagement throughout compulsory education
Regueiro, Bibiana
;
Suarez, Natalia
;
Valle, Antonio
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2018
Homework purposes, homework behaviors, and academic achievement. Examining the mediating role of students' perceived homework quality
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
"Homework Should Be...but We Do Not Live in an Ideal World": Mathematics teachers' perspectives on quality homework and on homework assigned in elementary and middle schools
Rosário, Pedro
;
Cunha, Jennifer
;
Nunes, Tania
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2017
How do student prior achievement and homework behaviors relate to perceived parental involvement in homework?
Nunez, Jose C.
;
Epstein, Joyce L.
;
Suarez, Natalia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2018
How Executive Functions Are Evaluated in Children and Adolescents with Cerebral Palsy? A Systematic Review
Pereira, Armanda
;
Lopes, Silvia
;
Magalhaes, Paula
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2010
Impacto de un programa de autorregulación del aprendizaje en estudiantes de Grado
Hernández-Pina, Fuensanta
;
Rosário, Pedro
;
Cuesta Sáez de Tejada, José David
Artigo
Acesso aberto
2011
Implementation of training programs in self-regulated learning strategies in Moodle format: results of a experience in higher education
Núñez Perez, José Carlos
;
Cerezo, Rebeca
;
González-Pienda, Júlio A.
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2008
Las estrategias de aprendizaje y estudio : bases teóricas para la intervención
Valle, Antonio
;
Cabanach, Ramón G.
;
Rodríguez, Susana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2013
A longitudinal assessment of the effectiveness of a school-based mentoring program in middle school
Núñez, José Carlos
;
Rosário, Pedro
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2006
Mapear o estudar no ensino superior : abordagens dos alunos ao estudo numa E.S.E.
Rosário, Pedro
;
Oliveira, Maria Conceição
Artigo
Acesso aberto
22-Jul-2021
The mediator role of routines on the relationship between general procrastination, academic procrastination and perceived importance of sleep and bedtime procrastination
Magalhães, Paula
;
Pereira, Beatriz
;
Oliveira, André
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2005
Mejora del proceso de estudio y aprendizaje mediante la promoción de los procesos de autorregulación en estudiantes de Enseñanza Primaria y Secundaria
Rosário, Pedro
;
González-Pienda, Júlio A.
;
Núñez Perez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2007
Metas académicas y estrategias de aprendizaje en estudiantes universitários
Valle, Antonio
;
Cabanach, Ramón G.
;
Rodríguez, Susana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2007
Metas académicas y estrategias motivacionales de autoprotección
Valle, Antonio
;
Núñez Perez, José Carlos
;
Cabanach, Ramón G.
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2007
Metas académicas y rendimiento en estudiantes de Educación Secundaria
Valle, Antonio
;
Cabanach, Ramón G.
;
Rodríguez, Susana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2009
Metas académicas: perspectiva histórica y conceptual e implicaciones educativas
Valle, Antonio
;
Rodríguez, Susana
;
Cabanach, Ramón G.
, et al.
Artigo
Acesso aberto