Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor 7996
Subscrever estatísticas do autor Autor
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 1-20 de um total de 25 resultados.
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2014
An explanatory model of the intention to continue studying among non-traditional university students
Rosário, Pedro
;
Pereira, Armanda
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso aberto
30-Nov-2020
“COVID-19 em Sarilhos”: respostas de intervenção na promoção de competências autorregulatórias em período de pandemia
Rosário, Pedro
;
Cunha, Jennifer
;
Pereira, Armanda
, et al.
Capítulo de livro
Acesso aberto
2019
"Did you do your homework?" mathematics teachers' homework follow-up practices at middle school level
Rosário, Pedro
;
Cunha, Jennifer
;
Nunes, Ana Rita
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2015
Does homework design matter? The role of homework's purpose in student mathematics achievement
Rosário, Pedro
;
Nunez, Jose Carlos
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
Does teacher homework feedback matter to 6th graders' school engagement?: a mixed methods study
Cunha, Jennifer
;
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Erratum to: Writing week-journals to improve the writing quality of fourth-graders’ compositions
Rosário, Pedro
;
Högemann, Julia
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Corrigenda
Acesso aberto
2018
"Homework feedback is...": Elementary and middle school teachers' conceptions of homework feedback
Cunha, Jennifer
;
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso aberto
9-Jul-2018
Homework monitoring in mathematics: mapping and examining practices of teachers, students and parents
Cunha, Jennifer Silva
Tese de doutoramento
Acesso restrito UMinho
2018
Homework purposes, homework behaviors, and academic achievement. Examining the mediating role of students' perceived homework quality
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
"Homework Should Be...but We Do Not Live in an Ideal World": Mathematics teachers' perspectives on quality homework and on homework assigned in elementary and middle schools
Rosário, Pedro
;
Cunha, Jennifer
;
Nunes, Tania
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2018
Mozambican adolescents' perspectives on the academic procrastination process
Fulano, Celso
;
Cunha, Jennifer
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2020
Online Homework Distraction Scale: A validation study
Xu, Jianzhong
;
Nunez, Jose Carlos
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso aberto
1-Jul-2020
Online vs traditional homework: a systematic review on the benefits to students' performance
Magalhães, Paula
;
Ferreira, Diogo
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2015
Parents' conceptions of their homework involvement in elementary school
Cunha, Jennifer
;
Rosário, Pedro
;
Macedo, Lucia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2016
Promoting gypsy children school engagement: a story-tool project to enhance self-regulated learning
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2022
School engagement in elementary school: a systematic review of 35 years of research
Martins, Juliana Andreia Oliveira
;
Cunha, Jennifer
;
Lopes, Silvia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
22-Set-2021
Student perceptions of homework quality, autonomy support, effort, and math achievement: Testing models of reciprocal effects
Xu, Jianzhong
;
Du, Jianxia
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2016
Studying while doing time: understanding inmates' conceptions of learning
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Pereira, Joana
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2015
The effects of teachers' homework follow-up practices on students' EFL performance: a randomized-group design
Rosário, Pedro
;
Nunez, Jose C.
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2019
The impact of three types of writing intervention on students' writing quality
Rosário, Pedro
;
Hogemann, Julia
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso aberto