Mostrar 21-39 de um total de 39 resultados.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2017 | How do student prior achievement and homework behaviors relate to perceived parental involvement in homework? | Nunez, Jose C.; Epstein, Joyce L.; Suarez, Natalia, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2011 | Implementation of training programs in self-regulated learning strategies in Moodle format: results of a experience in higher education | Núñez Perez, José Carlos; Cerezo, Rebeca; González-Pienda, Júlio A., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2008 | Las estrategias de aprendizaje y estudio : bases teóricas para la intervención | Valle, Antonio; Cabanach, Ramón G.; Rodríguez, Susana, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2007 | Metas académicas y estrategias de aprendizaje en estudiantes universitários | Valle, Antonio; Cabanach, Ramón G.; Rodríguez, Susana, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2007 | Metas académicas y estrategias motivacionales de autoprotección | Valle, Antonio; Núñez Perez, José Carlos; Cabanach, Ramón G., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2007 | Metas académicas y rendimiento en estudiantes de Educación Secundaria | Valle, Antonio; Cabanach, Ramón G.; Rodríguez, Susana, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2009 | Metas académicas: perspectiva histórica y conceptual e implicaciones educativas | Valle, Antonio; Rodríguez, Susana; Cabanach, Ramón G., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2010 | Motivación y aprendizaje autorregulado | Valle, Antonio; Rodríguez, Susana; Núñez Perez, José Carlos, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Motivational profiles as a combination of academic goals in higher education | Valle, Antonio; Carlos Nunez, Jose; Cabanach, Ramon G., et al. | Artigo | Acesso restrito autor |
2015 | Multiple goals and homework involvement in eementary school students | Valle, Antonio; Pan, Irene; Nunez, Jose C., et al. | Artigo | Acesso restrito autor |
2010 | New media for the promotion of self-regulated learning in higher education | Cerezo, Rebeca; Núñez Perez, José Carlos; Rosário, Pedro, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2006 | Olhares de género face à matemática: uma investigação no ensino obrigatório espanhol | González-Pienda, Júlio A.; Núñez Perez, José Carlos; Solano Pizarro, Paula, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2010 | Perfiles motivacionales y diferencias en variables afectivas, motivacionales y de logro | Valle, Antonio; Rodríguez, Susana; Cabanach, Ramón G., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2017 | Promoting Gypsy children's behavioural engagement and school success: Evidence from a four-wave longitudinal study | Rosário, Pedro; Carlos Nunez, Jose; Vallejo, Guillermo, et al. | Artigo | Acesso restrito autor |
2008 | Self-regulated profiles and academic achievement | Valle, Antonio; Núñez Perez, José Carlos; Cabanach, Ramón G., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2006 | SRL and EFL homework: gender and grade effects | Rosário, Pedro; Mourão, Rosa; Núñez Perez, José Carlos, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2009 | Tareas para casa, autorregulación del aprendizaje y rendimiento en matemáticas | Rosário, Pedro; Mourão, Rosa; Baldaque, Margarida, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Teachers' feedback on homework, homework-related behaviors, and academic achievement | Carlos Nunez, Jose; Suarez, Natalia; Rosário, Pedro, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2008 | Trabalho de casa, auto–eficácia e rendimento em Matemática | Rosário, Pedro; Baldaque, Margarida; Mourão, Rosa, et al. | Artigo | Acesso aberto |