Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor Marques, Sofia
Subscrever estatísticas do autor Marques, Sofia
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 3-14 de um total de 14 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2010
Desenvolvimento, psicopatologia e apego: estudo exploratório com crianças institucionalizadas e suas cuidadoras
Pereira, Mariana
;
Soares, Isabel
;
Dias, Pedro
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2023
Development of a group emergent literacy screening tool
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Mai-2013
Diverse physical growth trajectories in institutionalized portuguese children below age 3: relation to child, family, and institutional factors
Martins, Carla
;
Belsky, Jay
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2014
Does early family risk and current quality of care predict indiscriminate social behavior in institutionalized portuguese children?
Soares, Isabel
;
Belsky, Jay
;
Oliveira, Paula
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
Early family adversity, stability and consistency of institutional care and infant cognitive, language and motor development across the first six months of institutionalization
Baptista, Joana
;
Belsky, Jay
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2018
Early maltreatment and current quality of relational care predicts socioemotional problems among institutionalised infants and toddlers
Baptista, Joana
;
Silva, Joana R.
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
18-Jan-2022
Face-to-Face Versus Remote: Effects of an Intervention in Reading Fluency During COVID-19 Pandemic
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia Abreu
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
7-Set-2023
Fluency training for struggling readers: examining the effects of a Tier-2 intervention in third graders
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia
;
Alves, Diana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
19-Jan-2012
Indiscriminate behavior observed in the strange situation among institutionalized toddlers : relations to caregiver report and to early family risk
Oliveira, Paula Cristina Batista da Silva
;
Soares, Isabel
;
Martins, Carla
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2022
Remote teaching practices and learning support during COVID-19 lockdowns in Portugal: Were there changes across time?
Alves, Diana
;
Marques, Sofia
;
Cruz, Joana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2013
Social withdrawal behaviour in institutionalized toddlers: individual, early family and institutional determinants
Baptista, Joana
;
Belsky, Jay
;
Martins, Carla
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
Nov-2014
The interactive effect of maltreatment in the family and unstable institutional caregiving in predicting behavior problems in toddlers
Baptista, Joana
;
Belsky, Jay
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho