Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por editoras 17448
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 45-64 de um total de 323 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2016
Comparing cost-optimal and net-zero energy targets in building retrofit
Ferreira, Marco
;
Almeida, Manuela Guedes de
;
Rodrigues, Ana
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2022
Conceptions of assessment in pre-service teachers' narratives of students' failure
Lutovac, Sonja
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso embargado (2 Anos)
2021
Connecting research and professionalism in teacher education
Menter, Ian
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
Out-2020
Corrections and crime in Spain and Portugal during the COVID-19 pandemic: impact, prevention and lessons for the future
Redondo, Santiago
;
Gonçalves, Rui Abrunhosa
;
Nistal, Javier
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2021
Country performance in the south American region: a multivariate analysis
Campo, Cristina del
;
Vasto, Paola Hermosa del
;
Urquía-Grande, Elena
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2024
Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning
Mena, Juanjo
;
Flores, Maria Assunção
;
Fernandes, Eva Lopes
, et al.
Artigo
Acesso embargado (2 Anos)
2018
Cross-border citizenship: mothering beyond the boundaries of consanguinity and nationality
Challinor, Elizabeth Pilar
Artigo
Acesso restrito UMinho
2013
Curriculum research in Portugal: emergence, research and Europeanisation
Pacheco, José Augusto
;
Seabra, Filipa
Capítulo de livro
Acesso restrito autor
2023
Debate: auditing and political accountability in local government - dealing with paradoxes in the relationship between the executive and the council
Jorge, Susana
;
Pinto, Ana Calado
;
Nogueira, Sónia P.
Artigo
Acesso aberto
2021
Debate: On the ‘why’ of gender budgeting
Jorge, Susana
;
Pimentel, Liliana
Editorial em revista
Acesso aberto
2019
Demographic, psychological and relationship factors are associated with resource loss among pregnant women
Costa, Eleonora C. V.
;
Moreira, Litícia
;
Castanheira, Eva
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2019
Detecting memory performance validity with DETECTS: a computerized performance validity test
Paulo, Rui
;
Albuquerque, Pedro Barbas
Artigo
Acesso aberto
Jun-2004
Determinants of the regional demand for higher education in the Netherlands: a gravity model aproach
Sá, Carla Angélica da Silva Pinto de
;
Florax, Raymond
;
Rietveld, Piet
Artigo
Acesso aberto
2020
Developing organisational learning through QC story
Souza, Ronildo
;
Sousa, Sérgio
;
Nunes, Eusébio P.
Artigo
Acesso aberto
1-Jan-2010
Development of a performance measurement framework for SMEs
Sousa, Sérgio
;
Aspinwall, Elaine
Artigo
Acesso restrito autor
2022
Developments and challenges for a political idea of human rights
Álvarez, David
;
Rosas, João Cardoso
Editorial em revista
Acesso aberto
2017
Developments in European Union-Africa relations and their implications for Asia
Ferreira-Pereira, Laura C.
;
Vieira, Alena
Capítulo de livro
Acesso aberto
2006
Dialogism and psychotherapy: therapists’ and clients’ beliefs supporting monologism
Gonçalves, Miguel M.
;
Guilfoyle, Michael
Artigo
Acesso restrito UMinho
2014
Different perspectives on management systems integration
Almeida, João
;
Domingues, Pedro
;
Sampaio, Paulo
Artigo
Acesso aberto
2019
Digital reading in the early years: expertise, engagement and learning
Pereira, Íris Susana
;
Silva, Cristina Vieira da
;
Araújo, Mônica Daisy Vieira
, et al.
Capítulo de livro
Acesso restrito autor