Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/68910

TítuloLeading change for teacher education
Autor(es)Al Barwani, Thuwayba
Flores, Maria Assunção
Imig, David
Imig, Scott
Editor(es)Al Barwani, Thuwayba
Flores, Maria Assunção
Imig, David
Palavras-chaveTeacher education
Change
Data2019
EditoraRoutledge
CitaçãoAl Barwani, T.; Flores, M. A., Imig, D. & Imig, S. (2019) Leading change for teacher education, in T. Al Barwani, T.; M. A. Flores & D. Imig, (2019) (eds) Leading Change in Teacher Education. Lessons from Countries and Education Leaders Around the Globe, Milton Park: Routledge, pp. 3-10
Resumo(s)This chapter presents and discusses the framework for analyzing change in teacher education. It will explore these dimensions and ways that particular leaders pursued changes in the programs for which they were responsible. It will make use of a theory of change promulgated by Kurt Lewin (“force field analysis”) that examined ways that innovative practices are undertaken and the challenges they face.
TipoCapítulo de livro
URIhttps://hdl.handle.net/1822/68910
ISBN9781138310988
AcessoAcesso restrito autor
Aparece nas coleções:CIEC - Livros e Capítulos de Livros

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Introduction.pdf
Acesso restrito!
250,45 kBAdobe PDFVer/Abrir

Este trabalho está licenciado sob uma Licença Creative Commons Creative Commons

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu ORCID