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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Feelings generated by threat appeals in social marketing: text and emoji analysis of user reactions to anorexia nervosa campaigns in social mediaGomes, Rita Ferreira; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso restrito UMinho
2019Residents' involvement in city brand co-creation and their perceptions of city brand identity: a case study in PortoCasais, Beatriz Graça Luz; Monteiro, PatriciaArtigoAcesso restrito UMinho
2019Corporate hypocrisy and social responsibility: A comparative study of brand crises effect on consumer's attitude toward brandsSantos, Ana Luísa; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso restrito UMinho
2019‘Portugal, the best destination’: the case study of a CSR communication that changed mentalities and increased business performanceCasais, Beatriz Graça Luz; Sousa, BrunoArtigoAcesso restrito UMinho
2023Barriers to volunteering in the field of intellectual disability: a cluster analysisCruz, Soraia; Ferreira, Marisa Roriz; Borges, Ana; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso aberto
2017A experiência e o marketing turístico em contextos religiosos e de peregrinação: o caso ilustrativo dos Caminhos de SantiagoSousa, Bruno; Casais, Beatriz Graça Luz; Malheiro, Alexandra; Simões, CláudiaArtigoAcesso aberto
2023Cosmopolitan tourists in P2P accommodation: an exploratory study of online reviews on airbnbCasais, Beatriz Graça Luz; Cardoso, CatarinaArtigoAcesso aberto
2020Heterogeneity of motivations and conflicts in pilgrim-to-pilgrim interaction: a research on the way of Saint JamesCasais, Beatriz Graça Luz; Sousa, BrunoArtigoAcesso restrito UMinho
2017A influência da marca territorial na predisposição do consumidor turístico: O caso Cabo VerdeSousa, Bruno; Casais, Beatriz Graça Luz; Pina, GilsonArtigoAcesso aberto
1-Jan-2023Conceptualizing an omnichannel approach for social marketing under the assumptions of the transtheoretical model of changeCasais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso aberto