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https://hdl.handle.net/1822/58591
Registo completo
Campo DC | Valor | Idioma |
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dc.contributor.author | Santos, Carlos | por |
dc.contributor.author | Matos, José C. | por |
dc.contributor.author | Barbosa, José Luís | por |
dc.contributor.author | Leite, Ricardo | por |
dc.date.accessioned | 2019-01-25T16:10:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.isbn | 9783857481598 | por |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1822/58591 | - |
dc.description.abstract | The aim of this paper is to present a real case study regarding the long multi-span viaducts. Briefly, the authors show the global structural concept used in Mexico City's long viaduct to ensure a good behavior to accommodate differential settlements that can occur. It is important to highlight that the design was developed by GEG. | por |
dc.description.sponsorship | (undefined) | por |
dc.language.iso | eng | por |
dc.publisher | International Association for Bridge and Structural Engineering (IABSE) | por |
dc.rights | closedAccess | por |
dc.subject | Design | por |
dc.subject | Long multi-span viaduct | por |
dc.subject | Precast | por |
dc.subject | Structural concept | por |
dc.title | Viaduct in the highway siervo de la nación | por |
dc.type | conferencePaper | por |
dc.peerreviewed | yes | por |
oaire.citationStartPage | 338 | por |
oaire.citationEndPage | 339 | por |
dc.date.updated | 2019-01-24T16:06:53Z | - |
dc.description.publicationversion | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | por |
sdum.export.identifier | 5307 | - |
sdum.conferencePublication | IABSE Conference, Kuala Lumpur 2018: Engineering the Developing World - Report | por |
Aparece nas coleções: | ISISE - Comunicações a Conferências Internacionais |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
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28.pdf Acesso restrito! | 283,27 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |