Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/61928
Título: | Using Curriculum-Based-Measurement to identify students at risk for reading difficulties in basic education: results from a cross-sectional study |
Autor(es): | Martins, Ana Paula Loução Marinho, Paulo Silva, Gilda da Oliveira, Sandrina |
Palavras-chave: | Curriculum-based-assessment At-risk-for-dyslexia Cross-Sectional-Study Portugal |
Data: | 4-Set-2019 |
Editora: | European Educational Research Association (EERA) |
Resumo(s): | In this poster aims to present and discuss results of a quantitative cross-sectional research, which aimed to characterize reading fluency and comprehension levels in students from second to fourth grades in three districts in the north of Portugal. |
Tipo: | Poster em conferência |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/61928 |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso aberto |
Aparece nas coleções: | CIEd - Comunicações em eventos científicos internacionais |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
ECER2019martins&al.pdf | 781,09 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |