Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/61928

TítuloUsing Curriculum-Based-Measurement to identify students at risk for reading difficulties in basic education: results from a cross-sectional study
Autor(es)Martins, Ana Paula Loução
Marinho, Paulo
Silva, Gilda da
Oliveira, Sandrina
Palavras-chaveCurriculum-based-assessment
At-risk-for-dyslexia
Cross-Sectional-Study
Portugal
Data4-Set-2019
EditoraEuropean Educational Research Association (EERA)
Resumo(s)In this poster aims to present and discuss results of a quantitative cross-sectional research, which aimed to characterize reading fluency and comprehension levels in students from second to fourth grades in three districts in the north of Portugal.
TipoPoster em conferência
URIhttps://hdl.handle.net/1822/61928
Arbitragem científicayes
AcessoAcesso aberto
Aparece nas coleções:CIEd - Comunicações em eventos científicos internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ECER2019martins&al.pdf781,09 kBAdobe PDFVer/Abrir

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu ORCID