Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por revistas 111266
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 1-20 de um total de 22 resultados.
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
Nov-2016
Academic literacy, a barrier to learning? The views of engineering students
Pinheiro, Magda Alexandra Oliveira
;
Dionísio, Maria de Lourdes
;
Vasconcelos, Rosa
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
An evolutionary software tool for evaluating students on undergraduate courses
Belo, Orlando
;
Coelho, Joao
;
Fernandes, Luis
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
17-Nov-2014
Building (e-)learning bridges between Portugal and Turkey
Lencastre, José Alberto
;
Bronze, José Carlos
;
Ilin, Sukru Çetin
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
Computational thinking, programming and robotics in basic education: evaluation of an in-service teacher's training b-learning experience
Amante, Lúcia
;
Souza, Elizabeth Batista De
;
Quintas-Mendes, António
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
Curricular integration of computational thinking, programming and robotics in basic education: a proposal for teacher training
Monteiro, Ana Francisca
;
Miranda-Pinto, Maribel
;
Osório, António José
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2016
Engineering graduates’ perception of competencies and preparation to the labor market transition
Monteiro, Sílvia
;
Almeida, Leandro S.
;
Vasconcelos, Rosa
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
Entrepreneurial learning in Higher Education: perceptions and attitudes towards the labour market
Marques, Ana Paula
;
Moreira, Rita
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2015
Games and learning: a bibliometric analysis of the scientific production
Martins, Ana Rute
;
Monteiro, Sandro
;
Duarte, José Caldeira
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2014
Geology in the lab: preliminar studies for validating a checklist for analysing modelling activities in textbooks
Vasconcelos, Clara
;
Faria, Joana
;
Almeida, António
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
Inside the practicum: crossing the visions of the actors
Lino, Dalila Maria Brito Cunha
;
Parente, Maria Cristina Cristo
;
Vieira, Maria de Fátima Cerqueira Martins
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
It’s Mathematics!: A modelling day to develop real-world problem solving
Silva, Eliana Oliveira Costa
;
Correia, Aldina
;
Almeida, Fátima
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
Laboratory of technologies and learning of programming and robotics for pre and primary school
Pinto, M. Santos Miranda
;
Osório, António José
;
Monteiro, Ana Francisca
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
Mind the gaps: from formal to informal education - from university to society
Forjaz, Maria Antónia
;
Almeida Aguiar, Cristina
;
Almeida, M. J.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2014
Multi-model and pervasive intelligent decision support system for university application
Magalhães, Tiago
;
Portela, Filipe
;
Santos, Manuel
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2017
The potential of entrepreneurial competences a critical analysis from academic stakeholders
Marques, Ana Paula
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2016
Pre-service teacher education in Angola: how student teachers perceive the practicum
Monteiro, Inês
;
Vieira, Flávia
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2016
Reducing attrition and dropout in e-learning: the development of a course design model
Monteiro, Sandro
;
Lencastre, José Alberto
;
Osório, António José
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2016
Student-centered e-Learning: designing curricular units in higher education using multiple intelligences theory
Monteiro, Sandro
;
Martins, Ana C. R.
;
Lencastre, José Alberto
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2015
The tutor's role in student learning
Amaral, Luís
;
Vasconcelos, Rosa
;
Pinheiro, Magda Alexandra Oliveira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2014
Towards of an information service to educational leaderships : business intelligence as analytical engine of service
Ferreira, Andreia
;
Castro, António
;
Soares, Delfina de Sá
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho