Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
25-Abr-2019 | An experimental and theoretical study on the crystal structure and elastic properties of Ta1-xOx coatings | Almeida Alves, C. F.; Marques, L.; Calderon, S. V., et al. | Artigo | Acesso aberto |
Jul-2021 | Hands-on science education activities - Challenges and opportunities of distant and online teaching and learning | - | Livro | Acesso aberto |
2019 | Integrating science, technology, engineering and mathematics contents through PBL in an industrial engineering and management first year program | Alves, Anabela Carvalho; Moreira, Francisco; Carvalho, M. Alice, et al. | Artigo | Acesso aberto |
Jul-2021 | Introducing programming to basic schools students using robotics | Martins, V.; Martins, L.; Costa, Manuel F. M. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2016 | Learning Robotics for youngsters - the RoboParty experience | Ribeiro, A. Fernando; Lopes, Gil; Pereira, Nino, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2022 | A low-cost mobile robot for STEM subjects | Barradas, Rolando; Lencastre, José Alberto; Soares, Salviano, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
20-Out-2021 | Manganese migration in Li1-xMn2O4 cathode materials | Velasco, Sebastian Calderon; Ribeiro, R. M.; Ferreira, P. J. | Artigo | Acesso aberto |
Jul-2022 | Media and digital skills of visual impaired students | Baptista, António; Chrysargyri, A.; Costa, Rita, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2022 | Mobile Robotics | - | Livro | Acesso aberto |
30-Mai-2020 | Passivation and dissolution mechanisms in ordered anodic tantalum oxide nanostructures | Alves, Cristiana Filipa Almeida; Velasco, Sebastian Calderon; Ferreira, P. J., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2018 | Percursos de conscientização em contexto de bairro social: um projeto de intervenção com crianças e jovens | Mota, Inês Saavedra Almeida Barros | Dissertação de mestrado | Acesso aberto |
31-Mar-2022 | A perspective review on integrating VR/AR with haptics into STEM education for multi-sensory learning | Sanfilippo, Filippo; Blazauskas, Tomas; Salvietti, Gionata, et al. | Artigo | Acesso aberto |
Dez-2020 | Robotics and STEM education in Portugal | Costa, Manuel F. M. | Comunicação oral | Acesso aberto |
2023 | Robots in action | - | Livro | Acesso aberto |
Mar-2023 | Stemie & Stemia‘s fantastic journey through space: student‘s ebook | - | Livro | Acesso aberto |
Mar-2023 | Stemie & Stemia’s fantastic journey through space: teacher‘s ebook | - | Livro | Acesso aberto |
Jul-2022 | The attitude of visual impaired students towards STEM: a pilot study | Baptista, António M. G.; Chrysargyri, A.; Costa, R., et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2019 | Usability evaluation of an educational robot for STEM areas | Barradas, Rolando; Lencastre, José Alberto; Soares, Salviano, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2019 | Usability evaluation of an educational robot for STEM areas | Barradas, Rolando; Soares, Salviano; Valente, António, et al. | Comunicação em painel | Acesso aberto |
2021 | Zn-Fe flower-like nanoparticles growth by gas condensation | Lamsaf, H.; Lenzi, V.; Marques, L., et al. | Artigo | Acesso aberto |