Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por assunto Project-based learning
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 42-54 de um total de 54 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2023
Stimulating critical thinking through report peer-review in a project-based learning by engineering freshman students
Alves, Anabela Carvalho
;
Leão, Celina Pinto
;
Abreu, Maria Florentina Queirós Silva
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
Mar-2012
Student’s views of assessment in project-led engineering education: findings from a case study in Portugal
Fernandes, Sandra
;
Flores, Maria Assunção
;
Lima, Rui M.
Artigo
Acesso aberto
17-Ago-2021
Teacher competences for active learning in engineering education
Neves, Renato Martins
;
Lima, Rui M.
;
Mesquita, Diana
Artigo
Acesso aberto
2011
Teacher perception of professional skills in a project-led engineering semester
Hattum-Janssen, Natascha van
;
Mesquita, Diana
Artigo
Acesso restrito UMinho
Dez-2023
Teamwork and peer assessment within semester-wide project-based learning: a case study on an industrial management and engineering degree
Moreira, Francisco
;
Rodrigues, Cristina Maria Santos
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2012
Teamwork in project-based learning: engineering students’ perceptions of strengths and weaknesses
Alves, Anabela Carvalho
;
Mesquita, Diana
;
Moreira, Francisco
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2014
The importance of blog as a communication tool to support the development of project-based learning
Vicente, Sérgio
;
Mattarredona, Edgar
;
Alves, Anabela Carvalho
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2014
The importance of teamwork in the case of an interdisciplinary team of teachers from the first year of an engineering course
Cargnin-Stieler, Marinez
;
Lima, Rui M.
;
Alves, Anabela Carvalho
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Out-2011
The importance of the project theme in project-based learning: a study of student and teacher perceptions
Moreira, Francisco
;
Mesquita, Diana
;
Hattum-Janssen, Natascha van
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
1-Jul-2016
The project-based learning experience of a new engineering campus from the perspective of the students
Correia, Waydja C.
;
Ghislandi, Marcos G.
;
Lima, Rui M.
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2012
The role of teachers in projects
Hattum-Janssen, Natascha van
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
2020
The use of blogs in a project-based learning context for first-year engineering students’ teams
Alves, Anabela Carvalho
;
Pereira, Ana C.
;
Leão, Celina Pinto
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2018
Ubiquitous systems as a learning context to promote innovation skills in ICT students
José, Rui
;
Rodrigues, Helena
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho