Pesquisa avançada

.

Filtros atuais:

Usar filtros adicionais para refinar os resultados da pesquisa:

 |          

Lista de resultados: 931-940 de um total de 1006 resultados (tempo de pesquisa: 0.0 segundos).
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
1-Ago-2012Who is fighting in obesity treatment? Patients or health professionals?Teixeira, Filipa Valente; Ribeiro, José Luis Pais; Maia, ÂngelaResumo em ata de conferência Acesso aberto
2012Memory encoding of stimulus features in human perceptual learningCarvalho, Paulo F.; Albuquerque, Pedro BarbasArtigoAcesso aberto
2012Innovative moments in grief therapy: reconstructing meaning following perinatal deathAlves, Daniela; Mendes, Inês; Neimeyer, Robert A.; Gonçalves, Miguel M.ArtigoAcesso aberto
Set-2009Adaptive psychological functioning under stressful and demanding situations : a comparative case study with elite athletesMatos, Daniela; Cruz, José Fernando A.; Almeida, Leandro S.Resumo em ata de conferência Acesso aberto
2013Social withdrawal behaviour in institutionalized toddlers: individual, early family and institutional determinantsBaptista, Joana; Belsky, Jay; Martins, Carla; Silva, Joana; Marques, Sofia; Mesquita, Ana; Soares, IsabelArtigoAcesso restrito UMinho
2014The narrative model of therapeutic change: an exploratory study tracking innovative moments and protonarratives using state space gridsBento, Tiago; Ribeiro, António P.; Salgado, João; Mendes, Inês; Gonçalves, Miguel M.ArtigoAcesso aberto
2009Practice of biopsychosocial medicine in Portugal: perspectives of professionals involvedPereira, M. Graça; Alonso Fachado, Alfonso; Smith, Thomas EdwardArtigoAcesso aberto
2011Uncertainty in estimating time-to-passage revealed by reaction timesMouta, Sandra; López-Moliner, Joan; Santos, Jorge A.Resumo em ata de conferência Acesso aberto
28-Ago-2008The role of (other or self-) reference in the perception of expanding biological motionMouta, Sandra; Santos, Jorge A.Resumo em ata de conferência Acesso aberto
2011Implementation of training programs in self-regulated learning strategies in Moodle format: results of a experience in higher educationNúñez Perez, José Carlos; Cerezo, Rebeca; González-Pienda, Júlio A.; Rosário, Pedro; Valle, Antonio; Fernández, Estrella; Suárez, NataliaArtigoAcesso aberto