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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021An analysis of determinants of the adoption of Mobile Health (mHealth)Martins, Nayra Leandro Miguel; Duarte, Paulo; Pinho, José Carlos M.ArtigoAcesso aberto
Fev-2002Comércio electrónico: algumas questões de pesquisaPinho, José Carlos M.Documento de trabalhoAcesso restrito UMinho
26-Jun-2021Dance is for all: A social marketing intervention with children and adolescents to reduce prejudice towards boys who danceSilva, Ana; Sá, Elisabete; Silva, Joaquim, et al.ArtigoAcesso aberto
2014Examining tourism stakeholder networks and relationship quality: the specific case of Peneda Gerês National Park (PNPG)Nogueira, Sónia Fernanda Moreira; Pinho, José Carlos M.ArtigoAcesso aberto
Fev-2010Exporting barriers : insights from Portuguese small-and medium-sizes exporters and non-exportersPinho, José Carlos M.; Martins, Maria Lurdes CastroArtigoAcesso restrito UMinho
2001Financial dependence and the adoption of the internet by non-profit organisations: The Portuguese caseMacedo, Isabel Maria; Pinho, José Carlos M.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
12-Mar-2012From social to marketing interactions: the role of social networksSoares, Ana Maria; Pinho, José Carlos M.; Nobre, HelenaArtigoAcesso restrito UMinho
2003The internet adoption by non-profit organisations: an exploratory studyPinho, José Carlos M.; Macedo, Isabel MariaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Fev-2002A internet e o marketing-mixPinho, José Carlos M.Documento de trabalhoAcesso restrito UMinho
2002Market orientation in the non-profit sector: an exploratory studyPinho, José Carlos M.; Macedo, Isabel MariaArtigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
2001Marketing orientation and financial dependence: the specific case of portuguese non-profit organisationsMacedo, Isabel Maria; Pinho, José Carlos M.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2010Personal characteristics, business relationships and entrepreneurial performance: some empirical evidencePinho, José Carlos M.; Sá, ElisabeteDocumento de trabalhoAcesso restrito UMinho
2003Re-defining the construct of market-orientation in the non-profit sector: an exploratory studyMacedo, Isabel Maria; Pinho, José Carlos M.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Nov-2012Redes e capital social no domínio do marketing de relacionamento : desafios metodológicosPinho, José Carlos M.Documento de trabalhoAcesso restrito UMinho
2002The relationship between market orientation and financial dependency: the case of portuguese non-profit organisationsPinho, José Carlos M.; Macedo, Isabel MariaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2004The relationship between resource dependency and market orientation : the specific case of non-profit organisations (NPOs)Macedo, Isabel Maria; Pinho, José Carlos M.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2001Rethinking the concept of market orientation in the Portuguese non-profit sector:An exploratory studyPinho, José Carlos M.; Macedo, Isabel MariaComunicação em painel Acesso aberto
Fev-2015Social network analysis as a new methodological tool to understand university–industry cooperationPinheiro, Miguel Nuno Linhares; Lucas, Cândida; Pinho, José Carlos M.ArtigoAcesso restrito UMinho
2015Stakeholder network integrated analysis: the specific case of rural tourism in the Portuguese Peneda-Gerês National ParkNogueira, Sónia Fernanda Moreira; Pinho, José Carlos M.ArtigoAcesso aberto
2011The effect of online service quality factors on internet usage: the web delivery system of the taxation departmentPinho, José Carlos M.; Martins, Maria Lurdes Castro; Macedo, Isabel MariaArtigoAcesso restrito UMinho