CECS - Livros e capítulo de livros / Books and book chapters : [1145] Statistics

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit date in descending order): 1 to 20 of 1145
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2021A relação entre a alimentação e o comportamento sedentário na qualidade de vida dos idososBalthar, Flaviane Cristina Farias; Duque, Eduardo Jorge Gomes CostaBook partOpen access
2021Quando o envelhecimento no trabalho é ocasião de comportamentos discriminatóriosPortela, Elvio Porto; Duque, Eduardo Jorge Gomes Costa; Fontinele, Sandra Léa LimaBook partOpen access
2023Design and development of an online sales platform for the brand: Engenharia do BrigadeiroMaia, Viviana; Pereira, Leonardo; Brandão, DanielBook partRestricted access (UMinho)
2023Nota introdutória: qualidade do Jornalismo-BookOpen access
2024Fundamentals of a digital marketing plan for a tourism infrastructure in AlentejoPopova, Mariia; Fonseca, Manuel José Serra da; Garcia, Jorge Esparteiro, et al.Book partRestricted access (Author)
2024ESG in advertising narratives: case analysis of Golden Lion Winning Campaigns at Cannes 2022Araújo, Daniel Ladeira de; Garcia, Jorge Esparteiro; Fonseca, Manuel José Serra da, et al.Book partRestricted access (Author)
2024The city makes its mark in a review on digital communication and citizenshipAndrade, José Gabriel; Sampaio, Adriano; Garcia, Jorge Esparteiro, et al.Book partRestricted access (Author)
2022Contributo da Geografia para os estudos da paisagem em PortugalVieira, AntónioBook partOpen access
Jan-2024The COVID-19 pandemic in Portuguese journalismAraújo, Rita Alexandra Manso; Lopes, Felisbela; Magalhães, Olga, et al.Book partRestricted access (Author)
2023Notes from transient spaces, anachronic times: an architextural exerciseCanli, EceBook partRestricted access (UMinho)
2024Publicidade — Design, imagem, complexidade e tempoMesquita, FranciscoBook partOpen access
Dec-2023From engagement to activism: what publics are demanding of organisationsDias, Patrícia; Andrade, José GabrielBook partOpen access
Dec-2020Geography as a Social Science in PortugalFernandes, José Rio; Ferrão, João; Malheiros, Jorge, et al.Book partOpen access
2023Atores, conceitos e debates: o que está em causa em discursos mediáticos sobre regionalizaçãoLourenço, Raquel; Ponte, Cristina; Chamusca, Pedro, et al.Book partEmbargoed access (6 Months)
2023Territorial cohesion and innovation: a needed dialogueChamusca, Pedro; Marques, João LourençoBook partEmbargoed access (2 Years)
2024LGBTI+ versus LGBTI+®: Publicidade, consumerismo político e orgulho na Marcha 2022Aguiar, Paula Dias; Duarte Melo, AnaBook partOpen access
2024Introdução: Ágoras da publicidade nas sociedades hipercomunicativasBalonas, Sara; Ferreira, IvoneBook partOpen access
2024A publicidade na era da hiperestimulação-BookOpen access
2024A comunicação da responsabilidade social corporativa: Um desafio das organizações contemporâneasLeandro, Alexandra; Silva, SóniaBookOpen access
Oct-2023DIY in Edgar Pêra: the construction of a visual identityLima, TeresaBook partOpen access
Collection's Items (Sorted by Submit date in descending order): 1 to 20 of 1145